Moon Lake Bicaz: Țeapă la drumul mare!

UPDATE-uri:

Suntem la o săptămână după nefericita experiență și lucrurile stau așa:

  • Nu am primit banii înapoi.
  • Au fost făcute sesizări către TOATE instituțiile care pot lua măsuri în acest caz.
  • Dl. Marian a scos rubrica de recenzii de pe pagina de Facebook și ne-a blocat pe toți 4 pentru că ne-am împărtășit problema acolo (cei care am fost acolo și am fost țepuiți).
  • Toți prietenii d-lui Marian scriu mai mult decât au făcut-o vreodată în online. Răspunsuri la comentarii negative, comentarii pe blog, reporturi și altele.
  • În urmă cu o oră au scris o postare pe pagina lor de Facebook (aici cei care nu scriu de bine primesc block!) în care-și scriu punctele lor de vedere și faptul că ei ne vor chema pe noi în instanță. Abia așteptăm să ne întâlnim acolo!
  • Pe lângă multe alte aspecte prezentate în postarea lor m-a amuzat foarte tare o remarcă: ”Politica noastra de anulare este una transparenta si ferma.”. Transparentă unde? Unde găsim politica voastră de anulare? Spuneți că aveți toate conversațiile telefonice și ne bucurăm că le-ați salvat, ne vor fi de un real ajutor în instanță. Abia așteptăm să ascultăm împreună aceste bucăți din conversație: ”Vă trimit toți banii înapoi și plecați! Nu avem nevoie de clienți ca voi în locație.” sau ”Vreți să vă arăt că vă dau afară de acolo și nici nu primiți vreun ban înapoi?”. De asemenea, dorim și să ascultăm părerea organelor abilitate de lege despre ceea ce tot numiți amenințare și limbaj vulgar. Cea mai dură expresie din toate conversațiile a fost a dumneavoastră, cea în care vă arătați puterea și ne spuneați că ne dați afară de acolo și nu ne vedem nici banii. Faptul că ați editat toate descrierile locației nu înseamnă că textele scrise au de prezentare întotdeauna așa. Sunt tool-uri care arată versiunile anterioare ale fiecărei publicații, dar și screenshot-uri pe care le-am salvat imediat după ce am intuit corect intenția dumnevoastră de a ne păcăli. Exact cum am spus-o și în apelurile pe care le amintiți: Acesta este business-ul dumneavoastră. Texte cu informații ambigue, ștergeți toate recenziile negative, păstrați doar ce e frumos și bun.
  • Eu accept comentariile la acest articol în continuare, chiar dacă sunt pro sau contra. Pe pagina de Facebook Moon Lake Bicaz noi nu putem comenta, fiind blocați. Practic, ce regăsiți acolo este doar punctul dl. Marian de vedere, noi nu putem răspunde.

Postarea inițială

Nu mă omor prea tare cu vacanțele și-mi vine greu să mă rup câteva zile de la programul meu de lucru. Zilele acestea, de pe 16 până astăzi inclusiv, am fost plecat într-un mini-concediu plin de situații mai puțin plăcute. Moon Lake Bicaz este locul pe care noi l-am ales pentru aceste două nopți de relaxare, fără să știm că locația și administratorul ei ne-ar putea ruina complet vacanța.

Mare atenție la țepe atunci când alegeți Moon Lake Bicaz!

Am plecat împreună cu încă un cuplu spre Bicaz, cazarea la Moon Lake Bicaz fiind plătită integral cu o zi înainte să ajungem la locație. Am fost impresionați de fotografiile din Social Media, Booking și de pe website, dar și de facilitățile prezentate. Ajunși la fața locului, după un drum de peste 3 ore, încep peripețiile. Parcarea era pe marginea străzii, foarte mică și deloc gândită responsabil. Accesul în locație nu este deloc previzibil, fiind realizat printr-o poartă care trebuie ridicată pentru a fi deschisă, iar acestea sunt cele mai mici probleme.

Intrați în locație, am observat că piscina este puțin mai mare decât o cadă obișnuită și are o apă de culoare verde. Chiar dacă Moon Lake Bicaz prezintă această piscină ca fiind încălzită, singura sursă de încălzire este, probabil, doar Soarele. Vom face o recomandare și instituțiilor abilitate de lege pentru a analiza acest aspect. La fel, puteam trece și pentru această neplăcere dacă era un caz izolat. Zona privată pentru grătar este, de fapt, o placă de beton și cu un grătar mobil, fără scaune sau masă lângă. Gazonul este neîngrijit.

Intrăm în ”Casa Oia, casă cu pisină și saună”. Pozele de prezentare sunt realizate din cele mai bune unghiuri și avantajează în mod categoric locația. În realitate, partea superioară a acestei case nu oferă deloc discreție, chiar dacă are două dormitoare. Ambele dormitoare sunt ”dotate” cu geamuri mari spre cel mai mare lac artificial din România, dar nu și cu draperii. Ambele dormitoare au acces la un singur balcon comun, zonă care distruge complet discreția celor două spații de odihnă. Mai mult decât atât, doar unul dintre cele două dormitoare este dotat cu aer condiționat, explicația proprietarului fiind ”că nu se pot monta două aparate de AC într-un spațiu atât de mic, dar puteți lăsa ușile deschise la ambele dormitoare pentru a se răcori peste tot”. Baia este comună pentru întreaga parte superioară a locației Moon Lake Bicaz.

Așa cum era normal, am sunat omul cu care ne-am înțeles pentru cele două nopți de care și căruia i-am plătit 1690 de lei pentru a discuta despre aceste aspecte. Cel mai mult ne-a deranjat faptul că afară erau peste 34 de grade, iar unul dintre dormitoare nu beneficia de AC, dar și faptul că apa din piscină era murdară și rece, contrar celor promise în prezentare.

Dl. Marian de la Moon Lake Bicaz sau ”cum să nu faci turism în România”

L-am sunat pe Dl. Marian pentru a discuta despre nemulțumirile noastre și de aici a degenerat totul. Foarte respingător, cu o doză mare de aroganță și deloc ospitalier, dl. Marian (una dintre persoanele de contact de pe site-ul Moon Lake Bicaz) ne-a dat următoarele sfaturi:

  • Dacă vreți răcoare și în al doilea dormitor, stați cu ușile deschise atunci când folosiți acest aparat.
  • Lăsați toate aceste pretenții la o parte și bucurați-vă de acel loc, chiar dacă nu este conform așteptărilor.
  • Atunci când mergi într-un loc, tu ți-l proiectezi în minte cum urmează să fie, asta nu înseamnă că trebuie să fie la fel.
  • Pe oferta de la Booking și pe website sunt prezentate niște informații, dar nu complete, iar dacă nu vă convine, luați-vă de cei de la Booking.

Și le luăm pe rând..

Dl. Marian ne-a spus că nicăieri nu scrie că ambele dormitoare sunt dotate cu aer condiționat, ci doar că unitatea este prevăzută cu aer condiționat. Adevărat și nu prea. O minciunică prin omisiune este tot minciunică. Este imposibil să te relaxezi într-un dormitor care nu este prevăzut cu AC când afară sunt peste 30 de grade, iar Soarele bate direct în geamurile care țin locul unui perete. Și nu, nu este normal și deloc confortabil să ții ușa ambelor dormitoare deschise pentru a beneficia de confort termic. Conform spuselor acestui domn, atunci când scrii că ai un AC într-o unitate, informația este adevărată chiar dacă unitatea este prevăzută cu mai multe spații de dormit și doar una are un astfel de echipament. Domnule, ați șters această informație de peste tot unde ați putut, dar am fost inspirați și am făcut suficiente screenshot-uri.

Nu te poți bucura de frumusețea locurilor din Bicaz atunci când locul în care ești cazat nu corespunde cu informațiile de prezentare a acestora. Nu ne așteptam la condiții de lux, ci doar la facilități de bun simț. Ne-am proiectat în minte o unitate de cazare în care să avem AC în mijlocul verii când temperaturile sunt foarte mari, iar proiecția noastră a fost făcută în urma celor citite pe Facebook-ul unității, Booking și website.

Faza cu Booking.. nu știu cum se face plasarea unui anunț acolo, dar bănuiesc că tot proprietarul trimite textul și fotografiile. Deci dacă tu, ca proprietar de unitate de cazare ai trimis text spre Booking, tu ești cel responsabil, nu neapărat Booking-ul. Greșesc?

”Nu vă dau banii înapoi și vă garantez că nici nu rămâneți acolo!”

Am văzut că nu avem ce rezolva cu acest stimabil domn și i-am transmis că o parte dintre noi ne ocupăm de publicitate în mediul online și vom avea grijă ca următorii potențiali clienți să aibă o imagine reală asupra Moon Lake Bicaz înainte de a trimite banii și a rămâne fără ei, dar și fără cazare. I-am transmis acestui domn că vom scrie nenumărate recenzii și că vom prezenta situația reală, ceea ce am început să facem prin acest articol. A luat-o ca pe o amenințare (nu văd unde este starea de temere provocată) și ne-a transmis: ”vreți să vă arăt că nu veți mai sta deloc acolo și nici banii nu îi veți primi înapoi?”.

I-am solicitat banii înapoi pentru că am văzut că omul nu este deloc interesat de a mulțumi clienții, ci doar se bucură de banii acestora. La fel, ne-a mai transmis că suntem primii nemulțumiți de această unitate de cazare și că nu a mai auzit pretenții ca ale noastre. Pretenții.. adică AC la 34 de grade, un spațiu de grătar așa cum a fost prezentat, o piscină curată și nu verde, etc.

Înșelăciune, fără bon fiscal, fără banii returnați

Am continuat să discutăm cu dl. Marian și să-i transmitem nemulțumirile noastre până în momentul în care ne-a trimis un OP cum că a virat suma înapoi și ne-a transmis că nu are nevoie de clienți ca noi. Perfect pentru ambele părți, noi am scăpat de nemulțumiri, iar el de nemulțumiți. DAAAAR, nu a fost chiar atât de simplu. Fiind duminică, am citit OP-ul și am văzut că e real, nu e vreun PhotoShop ordinar sau ceva, banii nu puteau intra instant pentru că nu a fost selectată opțiunea de transfer instant. Am plecat spre o altă unitate de cazare pentru că era deja foarte târziu și trebuia să dormim undeva.

A doua zi, luni, nu au intrat banii și chiar dacă ni s-a părut deja dubios, am spus că poate problema nu e de la dl. Marian și că unele bănci pot procesa mai greu transferuri, așa că am așteptat până astăzi. Surpriză sau nu, nu avem banii nici acum. Conversația de pe WhatsApp este acum mai săracă cu două mesaje (fiind șterse de dl. Marian, persoana noastră de legătură de la Moon Lake Bicaz), OP-ul și mesajul în care ne prezenta toată locația și de unde ne putem aproviziona din împrejurimi. Mă întreb.. OP-ul respectiv a fost fals sau cum s-a procedat în cazul acestuia ținând cont de faptul că banca la care noi avem contul ne-a transmis că nu este vreo sumă în așteptare? În plus, nu am primit bon fiscal, factură sau chitanță.

Revenind la dl. Marian de la Moon Lake Bicaz..

L-am sunat astăzi pe dl. Marian pentru a-i transmite că banii nu ne-au ajuns. Am sunat de pe un alt număr de telefon pentru că nu mai răspundea la numărul de pe care am ținut legătura până în acel moment. Ne-a transmis că probabil problema e la bancă și că se va interesa și va reveni cu un apel. Bineînțeles că nu a mai revenit. Așa că am început să facem ceea ce era normal, să încercăm prin mijloace legale să ne recuperăm cei 1690 de lei. Am sunat un avocat care ne-a solicitat numărul domnului Marian pentru a-l contacta. Dl. Marian i-a transmis avocatului faptul că nu a trimis niciun ban și nici nu intenționează să facă acest lucru.

Și de aici începem să facem plângere penală, să sunăm la toate instituțiile care ne pot ajuta pe noi și pe cei care urmează să pice în aceeași capcană, să prezentăm situația reală de la Moon Lake Bicaz și să oprim această neseriozitate.

Ne-am pregătit cu următoarele materiale

Piscina:

Terasa:

Zona privată de grătar arată așa:

Alte fotografii din locație:

După toată situația deloc plăcută pentru ambele părți, Dl. Marian a modificat textele de pe Booking și din Social Media, site și de unde a mai apucat, dar nu a fost foarte atent la toate aspectele. Avem ss-uri și la site și la Booking și la tot ce se poate.

În acest articol am prezentat experiența noastră cu Moon Lake Bicaz, asta nu înseamnă că a altora a fost similară cu a noastră sau că nu au existat și vacanțe mai fericite în acest loc. Este strict experiența mea și a prietenilor mei și părerea mea proprie și personală cu privire la unitatea și dl. Marian.

Domnule Marian, dacă citiți aceste rânduri, vă informez că nu dorim decât să soluționăm amiabil această situație neplăcută. Vrem doar suma de 1690 de lei înapoi în contul nostru. Sunt banii noștri pentru care nu ne-ați oferit decât o pierdere de timp, mulți nervi și o atitudine sfidătoare.

Articolul este despre Moon Lake Bicaz, din Buhalnița, România. Site-ul este moon-lake.ro.

20 Comments

Lasă-mi un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.