UPDATE-uri:
Suntem la o săptămână după nefericita experiență și lucrurile stau așa:
- Nu am primit banii înapoi.
- Au fost făcute sesizări către TOATE instituțiile care pot lua măsuri în acest caz.
- Dl. Marian a scos rubrica de recenzii de pe pagina de Facebook și ne-a blocat pe toți 4 pentru că ne-am împărtășit problema acolo (cei care am fost acolo și am fost țepuiți).
- Toți prietenii d-lui Marian scriu mai mult decât au făcut-o vreodată în online. Răspunsuri la comentarii negative, comentarii pe blog, reporturi și altele.
- În urmă cu o oră au scris o postare pe pagina lor de Facebook (aici cei care nu scriu de bine primesc block!) în care-și scriu punctele lor de vedere și faptul că ei ne vor chema pe noi în instanță. Abia așteptăm să ne întâlnim acolo!
- Pe lângă multe alte aspecte prezentate în postarea lor m-a amuzat foarte tare o remarcă: ”Politica noastra de anulare este una transparenta si ferma.”. Transparentă unde? Unde găsim politica voastră de anulare? Spuneți că aveți toate conversațiile telefonice și ne bucurăm că le-ați salvat, ne vor fi de un real ajutor în instanță. Abia așteptăm să ascultăm împreună aceste bucăți din conversație: ”Vă trimit toți banii înapoi și plecați! Nu avem nevoie de clienți ca voi în locație.” sau ”Vreți să vă arăt că vă dau afară de acolo și nici nu primiți vreun ban înapoi?”. De asemenea, dorim și să ascultăm părerea organelor abilitate de lege despre ceea ce tot numiți amenințare și limbaj vulgar. Cea mai dură expresie din toate conversațiile a fost a dumneavoastră, cea în care vă arătați puterea și ne spuneați că ne dați afară de acolo și nu ne vedem nici banii. Faptul că ați editat toate descrierile locației nu înseamnă că textele scrise au de prezentare întotdeauna așa. Sunt tool-uri care arată versiunile anterioare ale fiecărei publicații, dar și screenshot-uri pe care le-am salvat imediat după ce am intuit corect intenția dumnevoastră de a ne păcăli. Exact cum am spus-o și în apelurile pe care le amintiți: Acesta este business-ul dumneavoastră. Texte cu informații ambigue, ștergeți toate recenziile negative, păstrați doar ce e frumos și bun.
- Eu accept comentariile la acest articol în continuare, chiar dacă sunt pro sau contra. Pe pagina de Facebook Moon Lake Bicaz noi nu putem comenta, fiind blocați. Practic, ce regăsiți acolo este doar punctul dl. Marian de vedere, noi nu putem răspunde.
Postarea inițială
Nu mă omor prea tare cu vacanțele și-mi vine greu să mă rup câteva zile de la programul meu de lucru. Zilele acestea, de pe 16 până astăzi inclusiv, am fost plecat într-un mini-concediu plin de situații mai puțin plăcute. Moon Lake Bicaz este locul pe care noi l-am ales pentru aceste două nopți de relaxare, fără să știm că locația și administratorul ei ne-ar putea ruina complet vacanța.
Mare atenție la țepe atunci când alegeți Moon Lake Bicaz!
Am plecat împreună cu încă un cuplu spre Bicaz, cazarea la Moon Lake Bicaz fiind plătită integral cu o zi înainte să ajungem la locație. Am fost impresionați de fotografiile din Social Media, Booking și de pe website, dar și de facilitățile prezentate. Ajunși la fața locului, după un drum de peste 3 ore, încep peripețiile. Parcarea era pe marginea străzii, foarte mică și deloc gândită responsabil. Accesul în locație nu este deloc previzibil, fiind realizat printr-o poartă care trebuie ridicată pentru a fi deschisă, iar acestea sunt cele mai mici probleme.
Intrați în locație, am observat că piscina este puțin mai mare decât o cadă obișnuită și are o apă de culoare verde. Chiar dacă Moon Lake Bicaz prezintă această piscină ca fiind încălzită, singura sursă de încălzire este, probabil, doar Soarele. Vom face o recomandare și instituțiilor abilitate de lege pentru a analiza acest aspect. La fel, puteam trece și pentru această neplăcere dacă era un caz izolat. Zona privată pentru grătar este, de fapt, o placă de beton și cu un grătar mobil, fără scaune sau masă lângă. Gazonul este neîngrijit.
Intrăm în ”Casa Oia, casă cu pisină și saună”. Pozele de prezentare sunt realizate din cele mai bune unghiuri și avantajează în mod categoric locația. În realitate, partea superioară a acestei case nu oferă deloc discreție, chiar dacă are două dormitoare. Ambele dormitoare sunt ”dotate” cu geamuri mari spre cel mai mare lac artificial din România, dar nu și cu draperii. Ambele dormitoare au acces la un singur balcon comun, zonă care distruge complet discreția celor două spații de odihnă. Mai mult decât atât, doar unul dintre cele două dormitoare este dotat cu aer condiționat, explicația proprietarului fiind ”că nu se pot monta două aparate de AC într-un spațiu atât de mic, dar puteți lăsa ușile deschise la ambele dormitoare pentru a se răcori peste tot”. Baia este comună pentru întreaga parte superioară a locației Moon Lake Bicaz.
Așa cum era normal, am sunat omul cu care ne-am înțeles pentru cele două nopți de care și căruia i-am plătit 1690 de lei pentru a discuta despre aceste aspecte. Cel mai mult ne-a deranjat faptul că afară erau peste 34 de grade, iar unul dintre dormitoare nu beneficia de AC, dar și faptul că apa din piscină era murdară și rece, contrar celor promise în prezentare.
Dl. Marian de la Moon Lake Bicaz sau ”cum să nu faci turism în România”
L-am sunat pe Dl. Marian pentru a discuta despre nemulțumirile noastre și de aici a degenerat totul. Foarte respingător, cu o doză mare de aroganță și deloc ospitalier, dl. Marian (una dintre persoanele de contact de pe site-ul Moon Lake Bicaz) ne-a dat următoarele sfaturi:
- Dacă vreți răcoare și în al doilea dormitor, stați cu ușile deschise atunci când folosiți acest aparat.
- Lăsați toate aceste pretenții la o parte și bucurați-vă de acel loc, chiar dacă nu este conform așteptărilor.
- Atunci când mergi într-un loc, tu ți-l proiectezi în minte cum urmează să fie, asta nu înseamnă că trebuie să fie la fel.
- Pe oferta de la Booking și pe website sunt prezentate niște informații, dar nu complete, iar dacă nu vă convine, luați-vă de cei de la Booking.
Și le luăm pe rând..
Dl. Marian ne-a spus că nicăieri nu scrie că ambele dormitoare sunt dotate cu aer condiționat, ci doar că unitatea este prevăzută cu aer condiționat. Adevărat și nu prea. O minciunică prin omisiune este tot minciunică. Este imposibil să te relaxezi într-un dormitor care nu este prevăzut cu AC când afară sunt peste 30 de grade, iar Soarele bate direct în geamurile care țin locul unui perete. Și nu, nu este normal și deloc confortabil să ții ușa ambelor dormitoare deschise pentru a beneficia de confort termic. Conform spuselor acestui domn, atunci când scrii că ai un AC într-o unitate, informația este adevărată chiar dacă unitatea este prevăzută cu mai multe spații de dormit și doar una are un astfel de echipament. Domnule, ați șters această informație de peste tot unde ați putut, dar am fost inspirați și am făcut suficiente screenshot-uri.
Nu te poți bucura de frumusețea locurilor din Bicaz atunci când locul în care ești cazat nu corespunde cu informațiile de prezentare a acestora. Nu ne așteptam la condiții de lux, ci doar la facilități de bun simț. Ne-am proiectat în minte o unitate de cazare în care să avem AC în mijlocul verii când temperaturile sunt foarte mari, iar proiecția noastră a fost făcută în urma celor citite pe Facebook-ul unității, Booking și website.
Faza cu Booking.. nu știu cum se face plasarea unui anunț acolo, dar bănuiesc că tot proprietarul trimite textul și fotografiile. Deci dacă tu, ca proprietar de unitate de cazare ai trimis text spre Booking, tu ești cel responsabil, nu neapărat Booking-ul. Greșesc?
”Nu vă dau banii înapoi și vă garantez că nici nu rămâneți acolo!”
Am văzut că nu avem ce rezolva cu acest stimabil domn și i-am transmis că o parte dintre noi ne ocupăm de publicitate în mediul online și vom avea grijă ca următorii potențiali clienți să aibă o imagine reală asupra Moon Lake Bicaz înainte de a trimite banii și a rămâne fără ei, dar și fără cazare. I-am transmis acestui domn că vom scrie nenumărate recenzii și că vom prezenta situația reală, ceea ce am început să facem prin acest articol. A luat-o ca pe o amenințare (nu văd unde este starea de temere provocată) și ne-a transmis: ”vreți să vă arăt că nu veți mai sta deloc acolo și nici banii nu îi veți primi înapoi?”.
I-am solicitat banii înapoi pentru că am văzut că omul nu este deloc interesat de a mulțumi clienții, ci doar se bucură de banii acestora. La fel, ne-a mai transmis că suntem primii nemulțumiți de această unitate de cazare și că nu a mai auzit pretenții ca ale noastre. Pretenții.. adică AC la 34 de grade, un spațiu de grătar așa cum a fost prezentat, o piscină curată și nu verde, etc.
Înșelăciune, fără bon fiscal, fără banii returnați
Am continuat să discutăm cu dl. Marian și să-i transmitem nemulțumirile noastre până în momentul în care ne-a trimis un OP cum că a virat suma înapoi și ne-a transmis că nu are nevoie de clienți ca noi. Perfect pentru ambele părți, noi am scăpat de nemulțumiri, iar el de nemulțumiți. DAAAAR, nu a fost chiar atât de simplu. Fiind duminică, am citit OP-ul și am văzut că e real, nu e vreun PhotoShop ordinar sau ceva, banii nu puteau intra instant pentru că nu a fost selectată opțiunea de transfer instant. Am plecat spre o altă unitate de cazare pentru că era deja foarte târziu și trebuia să dormim undeva.
A doua zi, luni, nu au intrat banii și chiar dacă ni s-a părut deja dubios, am spus că poate problema nu e de la dl. Marian și că unele bănci pot procesa mai greu transferuri, așa că am așteptat până astăzi. Surpriză sau nu, nu avem banii nici acum. Conversația de pe WhatsApp este acum mai săracă cu două mesaje (fiind șterse de dl. Marian, persoana noastră de legătură de la Moon Lake Bicaz), OP-ul și mesajul în care ne prezenta toată locația și de unde ne putem aproviziona din împrejurimi. Mă întreb.. OP-ul respectiv a fost fals sau cum s-a procedat în cazul acestuia ținând cont de faptul că banca la care noi avem contul ne-a transmis că nu este vreo sumă în așteptare? În plus, nu am primit bon fiscal, factură sau chitanță.
Revenind la dl. Marian de la Moon Lake Bicaz..
L-am sunat astăzi pe dl. Marian pentru a-i transmite că banii nu ne-au ajuns. Am sunat de pe un alt număr de telefon pentru că nu mai răspundea la numărul de pe care am ținut legătura până în acel moment. Ne-a transmis că probabil problema e la bancă și că se va interesa și va reveni cu un apel. Bineînțeles că nu a mai revenit. Așa că am început să facem ceea ce era normal, să încercăm prin mijloace legale să ne recuperăm cei 1690 de lei. Am sunat un avocat care ne-a solicitat numărul domnului Marian pentru a-l contacta. Dl. Marian i-a transmis avocatului faptul că nu a trimis niciun ban și nici nu intenționează să facă acest lucru.
Și de aici începem să facem plângere penală, să sunăm la toate instituțiile care ne pot ajuta pe noi și pe cei care urmează să pice în aceeași capcană, să prezentăm situația reală de la Moon Lake Bicaz și să oprim această neseriozitate.
Ne-am pregătit cu următoarele materiale
Piscina:
Terasa:
Zona privată de grătar arată așa:
Alte fotografii din locație:
După toată situația deloc plăcută pentru ambele părți, Dl. Marian a modificat textele de pe Booking și din Social Media, site și de unde a mai apucat, dar nu a fost foarte atent la toate aspectele. Avem ss-uri și la site și la Booking și la tot ce se poate.
În acest articol am prezentat experiența noastră cu Moon Lake Bicaz, asta nu înseamnă că a altora a fost similară cu a noastră sau că nu au existat și vacanțe mai fericite în acest loc. Este strict experiența mea și a prietenilor mei și părerea mea proprie și personală cu privire la unitatea și dl. Marian.
Domnule Marian, dacă citiți aceste rânduri, vă informez că nu dorim decât să soluționăm amiabil această situație neplăcută. Vrem doar suma de 1690 de lei înapoi în contul nostru. Sunt banii noștri pentru care nu ne-ați oferit decât o pierdere de timp, mulți nervi și o atitudine sfidătoare.
Articolul este despre Moon Lake Bicaz, din Buhalnița, România. Site-ul este moon-lake.ro.
Doamne ferește !!!
Chiar aveam in plan sa petrecem 3 zile acolo. Noroc ca am mai dat un search pe google in seara aceasta si am dat peste acest articol.
Mai bine stai cuminte acasă decât sa dai peste asa ceva. Si piscina aia verde. Beax
Dsp / Dsv. Va rog sa va faceti treaba.
Foarte bine ai făcut că ai împărtășit experiența aici, pentru că în social media sunt degeaba. Așa că postarea ta va dăinuii veșnic aici 🙂
O să revin la tine pe blog zilele următoare, poate poate faci un update că te-a contactat proprietarul, fie că-ți returnează sau nu. Articolul ăsta nu e de șters chiar dacă te ”mituiește” cumva 😀
Prostia se plătește. Văd că ești în Google pe pagina 2 la numele Moon Lake Bicaz, poate-poate te duci în prima pagină și de acolo e greu de afacerea asta.
banii de care vorbesti sunt pentru o zi de cazare ?
Mie mi se pare nebunie sa dai 300 eur pe o noapte in aceasta locatie ! Stiu ca fiecare face ce vrea cu banii lui, dar mi se pare exagerat….mai ales ca nu ai inclusa nici macar o masa !
Stau in zona, stiu unde e locatia si cam cum arata in realitate….cu gradina aia neingrijita. Faptul ca meltenismul proprietarului e la cel mai inalt nivel, spune multe despre cum stiu unii sa isi atraga clientii !
Nu, suna de 1690 lei a fost achitată pentru două nopți de cazare. Eram 4 persoane și am închiriat toată partea superioară a unei case din cele 2 disponibile la Moon Lake Bicaz. Am fost impresionați mai mult de priveliște, dar acum am învățat că nu trebuie să ne mai grăbim atunci când alegem să ne relaxăm în anumite destinații.
Va multumim pentru acest articol! Proprietarii de genul celora de la Moon Lake Bicaz trebuie sa dispara si sa se apuce de ceva care nu are de-a face cu oamenii. V-a dust cu Mooia, cum se zice. Deci are trebui sa se cheme Mooia Lake Hotel.
Este tare păcat ca după atâția ani de la Revoluție încă nu s-a învățat sa se facă turism. Grecii ne vând o apa și niște pietre, niciodată nu o sa fie la nivelul peisajului ce-l oferă România. Remarca este valabila și pentru Turcia. Revenim la aceasta experienta, eu personal, după mai mult de 25 de ani de practicat turismul va fac următoarele remarci (le luați cum doriți, va rog nu le judecați prea aspru)
– Booking nu o sa va ofere niciodată siguranța unei rezervări. Este o simpla platforma ce nu verifica nimic, nu se implica mai delic;
– este o moda foarte mare de cerință a piscinelor exterioare încălzite. Se minte cu nerușinare despre aceste piscine. Și sa va explic de ce: o piscina adevărată nu o poți găsi decât în locații cu peste 50 de camere (am văzut câteva excepții, desigur), costurile igienizării și incalzirii profesionale sunt atât de mari incat nu își poate permite oricine. Chiar și un ciubar are costuri mari asa ca nu așteptați ca acesta sa-l găsiți inclus în prețul camerei. Ca și sfat, încercați sa evitați solicitarea de piscine la pensiuni ca o sa găsiți numai niște ligheane Dedeman, în nici intr-un caz o piscina. Iar de încălzit…sa fim serioși, la cât costa utilitățile este o gluma buna cu piscina încălzită la pensiune. Dacă doriți asa ceva … găsiți prin Elveția, Austria … cu prețul aferent.
– AC la munte o sa găsiți destul de rar, legislația iti permite treaba asta
– mijloacele obturante ale geamurilor teoretic sunt obligatorii, dar aici este treaba instituțiilor ce acreditează locațiile
-în momentul plății ar fi trebuit sa așteptați factura, pentru factura trebuia sa va solicite o poză a CI, altfel nu știu cum justifica încasarea. Dar, aveți propria vina pentru ca a-ți trimis banii în necunoscut.
-da, aveți dreptate cu nerambursarea banilor. Nu este profesional și arata a disperare.
-nu știu cât puteți rezolva prin review negativ, nu toată lumea sta și studiază și la fel de bine poate sa va scriu un comentariu în favoarea lui.
În fine, ma doare sa vad ca încă exista pe piața neprofesionisti și ca toată aceasta breasla este băgată la găleată. Este păcat. Sunt atâtea locații în care proprietarii chiar se ocupa de turiști, chiar doresc sa ofere ceva frumos.
Va doresc ca de acum înainte sa aveți parte numai de experiente frumoase.
Vă mulțumesc mult pentru acest sfaturi! Cu siguranță am învățat multe din această experiență neplăcută! O să țin cont și de toate sfaturile dumneavoastră!
Acest articol nu prezinta realitatea. Consider ca sunt absolut toate informatiile prezente pe site ul lor si pe booking iar lucrurile mentionate de dvs sunt exagerate. Eu personal am fost de mai multe ori acolo si este o locatie minunata, proprietarii tineri si cu dorinta de a crea si oferi o locatie superba pentru cei cazati. Casutele se inchiriaza integral, asadar, faptul ca este o singura baie la 2 camere, un singur aer conditionat sau balcon comun este normal. Din pacate, dorinta de a face rau condusi de frustrari este ceva ce intalnim des la noi in tara, uitam sa apreciem persoanele care isi dau tot interesul ptr a sustine o astfel de locatie. Doresc sa ofer un singur sfat ptr cei care aleg sa creada un astfel de post: mergeti si vedeti cu ochii dvs. Sute de persoane au fost si au avut numai cuvinte de lauda. Nu poti multumi pe toata lumea, insa consider ca daca 99% din cei cazati acolo au avut feedback mai mult decat pozitiv asta e tot ce conteaza. Si faptul ca am primit mesaj cu acest link de pe un profil fals, denota lasitate si dorinta de a face rau. Big dislike!
Georgiana, eu am plecat de acolo cu o pagubă de 1690 de lei. Proprietarii ”tineri și cu dorința de a crea și oferi o locație superbă” au refuzat să ne returneze banii chiar dacă așa am convenit în momentul în care am plecat de la locația lor. Ne-a trimis un OP pe care mai apoi l-a anulat, probabil era fals de când l-a trimis. Tot în recenzii mai găsit o situație similară a unui alt domn care a fost rezolvată cu ajutorul 112. Noi n-am avut aceeași prezență de spirit să sunăm poliția de acolo, așa că am contactat toate instituțiile după ce am văzut că Marian ne-a mințit. Ce este exagerat în ce am scris? Am atașat fotografii pentru a vedea toți turiștii cât de frumoasă este locația. Știu că ești prietena lui, știu că și tu faci parte din acea ”armată” de oameni care au dat recenzii la rugămințile lui.. și dacă nu este așa, eu chiar mă bucur că tu te-ai simțit bine în vacanțele tale și sper din tot sufletul să fie la fel în continuare și să nu pățești niciodată ce am pățit noi. Gânduri bune!
Cum ați plătit cu 1 zi înainte? Banueiesc ca prin banca cu ordin de plata sau card? Ce bon fiscal sau chitanta sa mai primiți în cazul acesta? Cam exagerata reacția dv. Nu mi-as dori sa fiu promovat de asa persoane în mediul online…în caz de ceva scârțâie ma pot astepta la articole identice nu? Posibil postarea sa va afecteze mai mult pe dv. În ce privește unitatea de cazare este ft simplu reclamație Anpc și se rezolva. În același timp și dv puteți răspunde pentru denigrare!
Hadeți să le luăm pe rând:
Am plătit în contul domnului Marian, proprietarul Moon Lake Bicaz și probabil prietenul dumneavoastră.
Da, noi avem toate dovezile cum că am plătit și nu am rămas cazați acolo. Atât mesaje dintre noi și dl. Marian în care ne spunea că putem pleca și ne-a trimis un OP, cât și bonuri de cazare de la o altă unitate din Bicaz.
Cum să nu primim bon fiscal sau chitanță? Pentru orice fel de plată trebuie emis un astfel de document.
Exagerată reacția mea? Am plătit 1690 de lei unui domn care nu ne-a oferit nimic! M-a păcălit și mi-a stricat puținele zile de concediu pe care mi le i-au într-un an.
Vă asigur că o colaborare cu mine funcționează în mod total opus față de ce se întâmplă la Moon Lake Bicaz. Eu solicit bani doar pentru serviciile pe care LE LIVREZ, nu primesc banii înainte ca în alte meserii. Trimit lunar rapoarte de performanță, livrez rezultate și clienții sunt mulțumiți. Nu le iau banii și îmi văd de treabă.
Nu are cu ce să mă afecteze pe mine această postare. Mi-am spus doar părerea și am împărtășit experiența mea.
Toate instituțiile competente sunt sesizate în acest sens, demersul nostru nu este doar pe blog.
Sa facem un exercițiu de imaginatie:
Moon Lake își face reclama cu AlexScrie pe diferite canale, articole etc..
La finalul campaniei vine și spune uite nu mi-ai făcut și asta și asta etc(cauta un motiv banal) și vreau banii înapoi! Alex a muncit și constrâns de scandal promite sa ramburseze banii!
Moon Lake începe sa publice în mediul online ce țepar este Alex…ca nu are contract , bon comanda amenințări reclamații etc…
Munca depusa de Alex nu se poate recupera la fel și în domeniu hotelier camera nevânduta rămâne camera nevânduta…trageți concluzia singuri …eu mereu ma întreb dacă toți care reclama în domeniul lor totul este perfect!
Vă propun încă un exercițiu de imaginație: toți prietenii domnului Marian sunt în alertă maximă și se asigură că-l acoperă pe țepar peste tot. Atât. (când publicați comentarii pe un astfel de site, eu văd IP-urile de pe care faceți asta. Faptul că mi-ați trimis două comentarii cu nume diferite nu înseamnă că sunteți două persoane cu păreri pro Moon Lake)
Acum: ”La finalul campaniei vine și spune uite nu mi-ai făcut și asta și asta etc(cauta un motiv banal) și vreau banii înapoi! Alex a muncit și constrâns de scandal promite sa ramburseze banii!” – Toate condițiile unei eventuale colaborări sunt discutate în scris și stipulate și în contract. Mie nu-mi poate solicita nimeni banii înapoi pe ceva neprestat pentru că prima dată livrez rezultate și apoi încasez. Nu aș promite că rambursez banii dacă nu aș avea în gând să fac asta. Mai mult decât atât, nu aș emite un OP (probabil FALS) pe care să-l trimit clientului pentru a-l liniști până pleacă din curtea mea, OP pe care ulterior să-l șterg din canalul de comunicare.
”Moon Lake începe sa publice în mediul online ce țepar este Alex…ca nu are contract , bon comanda amenințări reclamații etc…” – Nu este posibil acest scenariu! Alex face și contract, emite și factură și REZULTATE PENTRU CLIENȚI.
”Munca depusa de Alex nu se poate recupera la fel și în domeniu hotelier camera nevânduta rămâne camera nevânduta” – Alex nu-ți promite că îți scrie un articol de 1.500 de cuvinte și-ți livrează unul de 200 de cuvinte. Scenariul acesta nu este posibil pentru că, repet, prima dată livrez, iar apoi îmi primesc banii pe munca respectivă.
”eu mereu ma întreb dacă toți care reclama în domeniul lor totul este perfect!” – Și eu mă întreb mereu cum ați fi reacționat dumneavoastră dacă ați fi păcălit/ă de 1690 de lei.
Apreciez modul în care vă protejați prietenul. Chiar apreciez. Probabil știți doar partea lui și refuzați să priviți și problema cu care noi ne confruntăm. Un prieten adevărat nu doar laudă, are grijă și să atragă atenția atunci când apar greșeli de acest gen.
Pace!
Bună ziua!
Acest articol este fals în totalitate.
Am plătit 211 ron pe noapte de persoana pentru servicii impecabile ce sincer consider ca merita mult mai mult!
Am fost cazați de nenumărate ori la Moon Lake! Nu am văzut nici una din neregulile expuse de dumneavoastră!
Fiecare vede în funcție de nefericirea din suflet!
Ma întreb, cât de nefericit sa fii sa te afli într-un asemenea loc de basm și sa faci poze la un trotuar, sau sa vezi ca iarba nu este tăiată impecabil într-o zona în care natura este de o asemenea frumusete rara, camerele de o curățenie impecabila iar gazda de un bun simt cum rar întâlnim.
Așteptările dumneavoastră v-au otrăvit și încercați sa împroșcați cu acea otravă.
Pacat…
Ok, pentru a nu mă repeta, nu o să expun problemele întâlnite acolo, ci doar cea mai mare problemă – faptul că banii noștri (1690 de lei) sunt la el chiar dacă nu am beneficiat nici măcar o oră de cazare. Cu OP-ul probabil falsificat cum rămâne? Cu faptul că nu am primit vreun document în urma plății cum rămâne? Unde este bunul simț în această situație?
Nu împroșcăm cu nimic, doamnă. Ne-am spus doar părerea și experiența noastră avută în acel loc. Dacă experiența dumneavoastră a fost una fericită, eu personal mă bucur din suflet și vă doresc să aveți partea doar de astfel de concedii. Al nostru a fost unul ruinat, chiar dacă am plătit pentru el și banii sunt încă la dl. Marian, chiar dacă nu ne-a oferit nimic în schimbul lor.
Politica lor de anulare se regaseste in mail-ul de pe care s-a facut transferul bancar. Nu va mai rămâne decât sa va rugati la Dumnezeu ca suma despagubirilor sa nu fie mai mare decat vă permiteți. Spor!
Noi i-am trimis banii în contul dumnealui, în urma unei discuții. Noi n-am primit nici contract sau vreun document care să ateste faptul că am plătit servicii de cazare și nici banii înapoi. Despăgubiri cine să plătească? Eu doar mi-am spus părerea și am povestit întâmplarea mea. Dumnealui este cel care ne-a prejudiciat. Ești amuzant 🙂
Cunosc problema in detaliu. Este incredibil cum in Romania inca se practică amenintarea pentru rambursarea sumei unei rezervări la cazare, cu mahalagisme cum ati procedat dvs, fără macar un singur motiv intemeiat. Nici booking sau airbnb nu v-ar fi rambursat banii pentru astfel de motive. Si totusi, oamenii erau dispusi sa va ramburseze jumatate din suma, chiar și dupa mahalagismele facute (eu nu v-as fi dat nimic), voi incepand sa-i amenintati cu o mai mare poftă de scandal..
Va asigur ca rezervarea ati facut-o pe site si ati primit politica de rambursare (probabil lipsa de comunicare dintre voi v-a adus in aceasta situatie). Mai mult decat atat, in discutia avuta loc pentru rezervare, s-a mentionat ca este libera doar casa Oia, cu 2 camere, o baie si bucatarie, iar asta cu 2 luni inainte de sejur, cu multe insistente din partea voastra ca doriti oricare perioada ar fi libera. Cât de inconștienți puteți fi să susțineți că ați fost surprinși de facilitatile si compartimentarea casutei, cand toate acestea sunt transparente peste tot, inclusiv in conversatia cu voi, ba mai mult, sa amenintati ca-n mahala ca-i distrugeti daca nu va dau banii inapoi?!
E incredibil cum încă se mai practică astfel de comportament ca-n mahala si mi-ar fi rusine in locul vostru sa mai si expun situatia asta penibilă (defapt, am si de la cine sa am pretentii..)
Oamenii nu aveau niciun motiv sa va returneze banii, sa piarda nopti de cazare mult solicitate in toiul verii, sa vină cineva sa’si bata joc de munca lui, ca avea el chef de plimbat si de scandal.
Bine ca sunteți o excepție în țara asta, că altfel, ar fi vai și amar de noi..
Să-ți fie rușine tinere că vă ocupați cu așa ceva!
Îți lipsesc multe fragmente din poveste, iar asta spune multe despre prietenul tău. Nu am primit vreo politică de rambursare, noi am fost cei amenințați de dl. Marian (”vreți să vă arăt că plecați de acolo și nu primiți nici banii?”). Dacă tu ești atât de bine cultivat și faci parte din categoria celor care nu sunt o excepție în țara asta (cei care primesc banii pe servicii pe care nu le oferă, trimit un OP pe care-l anulează după sau probabil îl falsifică, cei care nu oferă documentele obligatorii în cazul în care închiriezi o astfel de unitate către un grup de turiști, cei care promit și demonstreză printr-un OP ulterior anual că returnează suma integrală și să plecăm, etc.), mă bucur mult pentru tine și prietenii tăi.
”Este incredibil cum în România încă se practică amenințarea pentru rambursarea sumei unei rezervări la cazare.” – până aici îți dau dreptate și nu prea. N-am amenințat cu nimic, i-am spus domnului tău că mă voi asigura că toată lumea din online va fi informată despre cele întâmplate acolo. Este normal să-mi doresc să nu mai pățească nimeni ceea ce am pățit eu cu Moon Lake Bicaz.
”Oamenii nu aveau niciun motiv sa va returneze banii, sa piarda nopti de cazare mult solicitate in toiul verii, sa vină cineva sa’si bata joc de munca lui, ca avea el chef de plimbat si de scandal.” – dacă tu crezi că eu am plătit 1690 de lei doar pentru că aveam chef să fac scandal, te înșeli.. ceea ce nu înțelege dl. Marian și nici voi, prietenii lui, este că problema noastră este legată strict de BANI. VREM BANII ÎNAPOI! Nu ne-a oferit vreun contract de închiriere, factură sau orice alt document prin care să-și justifice acel venit.
”Bine ca sunteți o excepție în țara asta, că altfel, ar fi vai și amar de noi..” – suntem vai și amar, îți dau dreptate, dar nu din cauza celor ca mine, ci din cauza acestor proceduri urâte care se practică de cei care ar trebui să ducă turismul din România la next level.
Rușine nu-mi este. Nu are de ce să-mi fie.
Pace!
Grijă mare la astfel de țepe.. e plină țara de persoane care nu știu cum să facă turism!