”Noi nu trimitem mailuri spam”..

Această întâmplare face parte din seria lucrurilor pe care le-am simțit că nu sunt ok și totuși le-am făcut. Cu toate că-mi dau seama că unele lucruri trebuie pur și simplu refuzate, îmi vine greu să fac acest lucru, mai ales dacă solicitările îmi sunt adresate față în față sau la telefon. Din cauza acestui defect, pot fi surprins de multe ori stând la discuții telefonice cu persoane pe care nimeni altcineva nu le ascultă (oferte pentru societate, sondaje, etc.), dar și intrând în situații mai puțin confortabile.

Ieri am fost la Dehathlon să-mi iau o pereche de ghete de fotbal în sală. A venit frigul și s-a terminat cu sinteticul, iar încălțările de sintetic nu sunt potrivite și pe suprafața din sală. Cer ajutorul angajaților în orice magazin m-aș afla tocmai pentru a fi mai eficient. La Decathlon, un tip de treabă mi-a arătat unde găsesc încălțările pe care le caut, iar imediat după mi-a spus că ar fi o idee bună să-mi fac nu știu ce cont la ei. Am înțeles din prima că are și el un beneficiu din asta, un bonus ceva.

I-am acceptat propunerea pentru că mi-a spus că nu voi primi mailuri cu oferte sau alte aberații care să-mi umple inbox-ul. Ghici ce s-a întâmplat la câteva ore după? Primele două mailuri cu oferte..

2 Comments

Lasă-mi un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.