SEO continuă să fie lucrul cel mai greu de înțeles pentru majoritatea antreprenorilor, atunci când vine vorba despre marketingul online. Iată, așadar, primul dintre adevărurile despre SEO pe care acest articol își propune să le sublinieze. Iar lista nu e deloc de neglijat.
Foarte mulți dintre antreprenorii care și-au lansat businessul în mediul online încă nu sunt convinși de importanța SEO pentru site-ul lor. Unii dintre ei nu au înțeles exact cum îi poate ajuta optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare, alții consideră că acest lucru ar presupune o investiție nejustificată.
Însă, ce ar trebui să rețină și unii, și alții, este că acum, mai mult decât oricând, ai nevoie de un site bine pus la punct din toate punctele de vedere dacă vrei să te poți baza pe online pentru obținerea de profit. Iar asta pentru că, în ziua de astăzi, aproape nimic nu se mai cumpără fără câteva click-uri date înainte.
Dacă nu ești foarte bine pus în temă cu ceea ce înseamnă SEO și ce face el, iată, pe scurt, câteva informații pe care trebuie să le știi ca să înțelegi de ce adevărurile despre acest subiect sunt greu de ignorat:
- SEO (Search Engine Optimization) ajută la clasificarea site-urilor pe diferite poziții în rezultatele afișate utilizatorilor, atunci când aceștia efectuează o căutare în motoarele de căutare;
- Google, cel mai folosit dintre motoarele de căutare din întreaga lume, penalizează site-urile care nu sunt optimizate, deci care nu țin cont de SEO.
Deși poate sună puțin cam complicat, nu e chiar așa. De fapt, nici nu trebuie să înțelegi în amănunt conceptele SEO ca să știi că nu trebuie să ignori adevărata valoare pe care ele o pot da unui website. În cele din urmă, cifrele vorbesc de la sine.
Iată cele mai importante adevăruri SEO greu de ignorat:
- 93% dintre experiențele online încep în motoarele de căutare;
- Google deține peste 70% dintre căutările făcute la nivel mondial;
- 70% dintre accesările pe care le fac utilizatorii sunt făcute pe link-uri organice;
- 75% dintre utilizatori nu merg niciodată mai departe de prima pagină afișată de Google;
- Căutările pe care le fac utilizatorii îți pot aduce cu peste 300% mai mult trafic decât rețelele de socializare;
- Recenziile primite de o companie de la clienți sunt citite de peste 90% dintre utilizatorii de internet care sunt interesați de produsele sau serviciile pe care aceasta le oferă;
- 90% dintre utilizatori citesc cel puțin 10 review-uri despre o companie înainte să-și formeze o părere despre aceasta.
Așadar, dacă vrei ca afacerea ta să fie prosperă în mediul online, ar trebui să-ți regândești întrega strategie și să investești în SEO. Site-ul tău trebuie să suficient de bine optimizat încât să apară în primele rezultate din Google, atunci când potențialii tăi clienți caută ceva ce tu le-ai putea oferi.
Iar ca să te asiguri că reușești să faci acest lucru, și că-l faci ca la carte, este recomandat să apelezi la o echipă de specialiști. Lasă-ți site-ul pe mâna echipei AdMarks, pe care o găsești pe admarks.ro, și vei avea parte, mai întâi, de efectuarea unei analize amănunțite, iar mai apoi de implementarea celor mai bune soluții SEO pentru optimizarea site-ului tău.
Foarte bun articolul, sincer nici eu nu trec de prima pagina in cautari daca imi trebuie ceva, m-am obisnuit asa, deci la restul nu le dau nici o sansa si din cate vad in procentele scrise de tine nu sunt singurul.
Adevarul este ca fara SEO si promovare in general nu mai poti obtine ceea ce ti-ai propus, este ceva comercial, investesti dar dupa recuperezi si foarte probabil o sa ai si profit.