Fie ca ai deja o firma sau urmeaza ca in viitorul apropiat sa o infiintezi, cu siguranta te preocupa in mod deosebit care sunt cumparaturile pe care trebuie sa le faci, astfel incat angajatii tai sa fie cat mai multumiti si sa produca cat mai mult. Atat timp cat le vei crea conditii, ei vor da si randament la locul de munca. Asadar, trebuie sa investesti eficient in asta, astfel incat nu doar ei sa aiba de castigat, ci si tu.
Cu siguranta chiar esti dispus sa investesti in firma ta, insa nici nu vrei sa faci abuz de cumparaturi inutile. Tocmai de aceea, am intocmit o lista ce contine obiectele ce trebuie sa fie nelipsite de pe birourile tuturor angajatilor. Atat timp cat ei presteaza o asftel de munca, pentru a da cat mai mult randament si pentru a produce cat mai mult si mai bine, trebuie sa le asiguri cel putin strictul necesar.
Iata care sunt obiectele fara de care munca angajatilor tai nu ar mai fi la fel de eficienta:
- Foile albe A4 sunt intotdeauna nelipsite din toate birourile. Fie ca acestea vor fi tiparite sau nu, niciodata nu trebuie sa fie ignorate.
Pentru a nu face mai multe drumuri la magazin, iti recomand sa achizitionezi mai multe topuri de hartie simultan si sa nu iti faci angajatii sa astepte atunci cand au nevoie de foi, pana te ocupi din nou de aceste cumparaturi. Nu uita ca la mijloc se afla productia firmei tale. Oferindu-le strictul necesar, inclusiv tu vei avea de castigat din asta.
- Orice persoana care lucreaza intr-o astfel de firma are nevoie de foarfeci de birou. Pentru a evita situatia in care angajatii se plimba dintr-un birou in altul, iti recomand sa achizitonezi cel putin cate unul pentru fiecare incapere. In acest fel vei fi 100% sigur ca muncitorii nu vor pierde timp util intreband dintr-un birou in altul cine are sa imprumute foarfeci de birou.
- Pixurile, creioanele si markerele cu certitudine nu ar trebui sa lipseasca de pe niciun birou, indiferent care este misiunea angajatilor. Cu toate ca in ziua de azi computerele si laptopurile au luat de cele mai multe ori locul pixurilor, acestea sunt mult mai practice uneori.
Tocmai de aceea, recomandat este sa investesti in achizitionarea de suficiente instrumente de scris care sa ii ajute pe angajatii tai sa isi noteze rapid anumite informatii pe care sa le aiba in vedere.
- Carnetelele reprezinta categoric niste obiecte fara de care niciun angajat care lucreaza la birou nu se poate lipsi. Ori de cate ori ei simt nevoia sa isi noteze ceva important de care sa nu uite, o vor face intocmai in interiorul acestui carnetel.
Acesta este extrem de util pentru orice angajat care isi doreste sa fie pe deplin organizat. Tocmai de aceea, pentru binele firmei tale, iti sugerez sa ii inveti pe cei care se afla in subordonarea ta sa se foloseasca de utilitatea acestor carnetele.
Toate aceste produse ii vor ajuta cu certitudine pe angajatii tai sa devina mult mai muncitori si sa fie suficient de organizati. In acest fel, productivitatea firmei tale va creste considerabil.