Articolul precedent pe care îl puteți citi aici, este tocmai despre ce urmează să fac. Am spus că BAC-ul este o sperietoare a adolescenților, iar lucru ăsta cu siguranță nu este productiv și nu o să-i ajute deloc în rezolvară subiectelor propuse de minister.
Am să merg la câteva licee din Vaslui, în această dimineață, dacă tot nu am dormit deloc, și am să „verific” cum se prezintă elevii înainte de cel mai important examen al lor de până acum. Pentru că mi-e foarte dor de liceu, am să mai retrăiesc și eu puțin din ce a însemnat pentru mine cei 4 ani și o să-mi aduc aminte, nu cu foarte multă plăcere, de experiența bacului trăită de mine.
Am să încerc să-mi notez în telefon câteva „declarații” (prea puternic cuvântul). Va fi interesant!
PS: Revin cu „later edit-uri” la acest articol, să nu deschid post nou pentru fiecare noutate.
L.E. 1:
ora 7:30-elevii începeau să se strângă, discutau despre ce vor să le dea la subiectul 3, repetau operele și-și mai dădeau sfaturi între ei, stresați, obosiți, supărați.
ora 8:00-mai stresați, mai obosiți, mai supărați, unii citeau de rupeau pe băncile din fața liceelor, asta fiind probabil cea mai mare greșeală pe care o poți face cu o oră înaintea examenului.
ora 8:30-au intrat în sală, abia călcau, abia vorbeau, de parcă urma să fie decapitați
L.E. 2:
Subiectele la real
Subiectele la uman
N-am invatat deloc pentru simulare si am luat 6 si ceva, asta in conditiile in care ultimul subiect de 3 puncte mi-a fost anulat pentru ca nu se intelegea scrisul. Da, m-am grabit sa plec acasa. Dar, hei, tot am luat cea mai mare nota in simulare.