Sarbatorile de iarna aduc an de an zambetul pe buzele patronilor lanturilor de magazine de electrocasnice. Anotimpul rece este preferatul romanilor cand vine vorba de cumparaturi, iar printre cele mai cautate electrocasnice sunt televizoarele, frigiderele si masinile de spalat, adica piesele mari din casele noastre.
Anul acesta, chiar daca a fost unul mai sarac, in care romanii mai mult s-au plans, nu doar din punct de vedere financiar, dar si din cauza evenimentelor mai putin placute intamplate in tara noastra, tot s-au inregistrat vanzari semnificative la nivelul marilor magazine din online, dar si din offline. Principalul eveniment care a scos cei mai multi bani din buzunarele romanilor in anul 2015 a fost Black Friday, eveniment sustinut de majoritatea magazinelor online si promovat din plin prin randul onlinerilor.
Romanii nu au ratat ofertele avantajoase si au ales sa schimbe de la un cap la coada aparatele electrocasnice din locuintele lor. Unul dintre cele mai vandute produse din acest an a fost televizorul LED Hyundai 32 HYN 1450B, care este un model foarte ieftin, dar totodata un televizor un design modern, o diagonala de 81 de cm si un semnal stereo de 2x6w cu diverse efecte speciale abordate in functie de ce urmariti.
Anul aceasta a fost per total un an slab, iar acest lucru nu-l spun doar eu, ci majoritatea romanilor. Nu dam vina pe nimeni si pe nimic, singurii vinovati suntem noi pentru lipsa noastra de productivitate si lipsa de atitudine in fata problemelor, dar pentru ca fiecare drum are cate un inceput, speram ca anul 2016 sa fie sansa de care sa profitam si drumul pe care sa schimbam tot ceea ce a mers mai putin bine in 2015!
De asemenea, anul 2016 se anunta unul extrem de bun si pentru piata electrocasnicelor, sunt sigur ca se va diversifica mai mult, iar tehnologia va evolua, mai mult ca pana acum, si vom putea discuta la final de an despre un progres extrem.