Dacă analizăm cu atenție toate companiile mici și mijlocii din țară putem observa o problemă comună. Multe dintre ele nu ajung la publicul lor țintă tocmai pentru că nu pun suficient de mult accent pe optimizarea SEO.
Site-urile de prezentare sau magazinele online au nevoie de servicii SEO pentru o poziționare mai bună în motorul de căutare Google. Fiecare potențial client va selecta doar primele rezultate atunci când fac o căutare după un anumit cuvânt sau expresie cheie. Dacă site-ul tău se află printre primele rezultate, atunci poți spune că ai mai multe șanse să vinzi mai multe produse sau servicii.
Pentru o afișare cât mai bună în Google, ai de ales dintre două servicii oferite de specialiștii în marketing digital: servicii SEO sau servicii PPC. Primul serviciu se bazează pe traficul organic, în timp ce PPC este strategia de promovează care funcționează doar atât timp cât aveți un buget din care Google să retragă o anumită sumă pentru fiecare conversie înregistrată.
Care este cel mai bun serviciu de promovare pentru afacerea ta?
Răspunsul la această întrebare este total diferit față de cum te-ai aștepta: depinde de afacerea ta!
Ambele servicii sunt avantajoase pentru o companie și merg mână în mână. Dar dacă îți dorești ca site-ul să aducă trafic organic constant, serviciile SEO sunt cele de care ai nevoie. PPC poate fi un serviciu potrivit pentru diferite perioade de timp, atunci când piața în care activați este la mare căutare. Marile companii apelează atât la servicii SEO, cât și la campanii PPC. Important este ca aceste două modalități de promovare să genereze conversii, deci profit pentru compania care apelează la aceste servicii.
Serviciile SEO îți vor oferi o poziționare mai bună în căutări pentru o perioadă mai lungă. Rezultatele pe care Google le afișează în mod organic sunt cele care oferă mai multă credibilitate clienților. Aceștia cunosc faptul că anunțurile reprezintă o modalitate de promovare pentru orice business, dar doar site-urile de calitate sunt afișate în mod organic pe o poziție fruntașă.
Ce trebuie să cuprindă o strategie de optimizare a site-ului?
Pentru a avea un site eficient care este poziționat foarte bine în rezultatele Google, acesta trebuie să respecte mai multe reguli clare:
- Site-ul trebuie să aibă o structură clară
Un site optimizat este un proiect online care are în spate o structură clară, ușor de înțeles atât de utilizatori, cât și de algoritmii motoarelor de căutare. Acesta este motivul pentru care fiecare website are nevoie de SEO tehnic executat de un profesionist.
- Legături interne și externe
Link Building-ul este esențial în SEO. Ai nevoie de cât mai multe link-uri care să trimită spre site-ul tău, dar și o legătură clară de link-uri între paginile site-ului de prezentare. Timpul petrecut de un utilizator pe site trebuie să fie unul eficient.
- Conținut de calitate
Informația este cea care oferă valoare unui website. Dacă textul de pe site nu este unul care oferă un plus de valoare în domeniu, atunci site-ul nu este unul eficient pentru clienți, dar nici pentru algoritmii Google.