Avem nevoie, fie că suntem administratorii unei firme sau pur și simplu ne dorim să dezvoltăm un brand în jurul numelui nostru, să apărem cât mai mult și cât mai des în mediul online. Este o regulă pe care trebuie să o respectăm și să nu o neglijăm deloc. Mediul online s-a dezvoltat tot mai mult și la noi în țară și este într-o continuă creștere, iar publicul nostru țintă consumă zilnic foarte mult conținut din acest mediu. Dacă noi nu suntem prezenți aici să livrăm content de orice natură ar fi acesta, altcineva din aceeași nișă va livra și vom pierde astfel locul pe care poate îl merităm mai mult, dar nu ne străduim destul.
Cum să te promovezi cât mai eficient în mediul online?
Când spun eficient mă refer atât la timpul în care pot apărea rezultate, cât și la modul în care rezultatele rezistă în timp. Este foarte important să luăm legătura cu cei care sunt pricepuți în acest domeniu, chiar dacă uneori implică și anumite cheltuieli acest lucru.
1. Te poți ocupa singur de imaginea ta/afacerii tale în mediul online
Dacă este vorba despre imaginea ta, cu siguranță tu știi cel mai bine ce să scrii despre tine și despre lucrurile pe care tu le faci și dorești să le împărtășești cu toată lumea. Același lucru se aplică și atunci când vorbim despre un business micuț de care te ocupi zilnic și chiar te pasionează. Nimeni nu poate spune mai bine ceea ce tu faci zilnic. Da, este adevărat că nu găsim cele mai eficiente moduri de a face acest lucru, dar cu puțin ajutor, putem crea un brand frumos în jurul activității noastre din mediul online. Dar de cele mai multe ori, timpul este cel care nu ne dă voie să ne ocupăm personal de astfel de lucruri și suntem nevoiți să apelăm la profesioniști nu doar pentru a ne ajuta cu sfaturi, ci pentru a le pune lor în brațe imaginea noastră din acest mediu plin de dinamism.
2. O firmă profesionistă de publicitate în mediul online este cu siguranță cea mai bună alegere
… asta, bineînțeles, după ce stabilești împreună cu ei exact traiectoria pe care tu vrei să mergi. Sunt anumite business-uri sau brand-uri personale care pot fi mai dificil de promovat deoarece sunt foarte personale, iar acolo actorul principal este chiar persoana din spatele acestui business sau brand. Firma de publicitate are anumite strategii foarte clare pe care își desfășoară activitatea, ei fac anumite statistici numite și audit SEO, analizează foarte bine competiția, cuvintele cheie pe care tu te poți ridica, iar lista poate continua cu foarte multe exemple de acest gen.
Fiecare alegere implică și profesioniști, într-o cantitate mai mică sau mai mare. Rolul lor este de a aplica cunoștințele din domeniul PR-ului într-un mod în care tu poți avea rezultate foarte bune într-un timp cât mai scurt. Încercați să analizați foarte bine piața și să cereți cât mai multe detalii atunci când vorbiți cu o firmă care urmează să vă preia imaginea dumneavoastră din mediul online!