Zilnic vedem reclame in mediul online, dar si fizic, atunci cand ne plimbam prin oras sau trecem prin anumite locuri cu spoturi publicitare, iar acest fapt se datoreaza dorintei puterenice a tuturor antreprenorilor de a-si face afacerea cat mai vizibila. Cu toate ca stim ca in zilele noastre promovarea din mediul online este foarte cautat, pe de alta parte cunoastem si faptul ca oamenii s-au plictisit de zeci de reclame din mediul online si parca incep sa le urasca. Tocmai pentru ca anumite reclame sunt prea insistente in mediul online, promovarea cu ajutorul unor materiale promotionale se pare ca ramane alegerea preferara atat a celor ce le primesc, cat si a antreprenorilor, care se bucura de o vizibilitate mai mare.
Cu toate ca unii ar spune ca poate reprezenta costuri in plus nejustificate, totusi este dovedit faptul ca promovarea prin intermediul unor materiale promotionale, cu toate ca este o metoda clasica, ramane cea mai iubita de clienti. Nu cred ca este necesar sa ne intrebam de ce, iar asta deoarece raspunsul vine de la sine: oricine se va bucura de anumite materiale promotionale primite, avand in vedere ca acestea sunt ceva palpabil si de cele mai multe ori util. Brand-ul companiei tale care va sta fie pe un tricou, o bricheta, un pix sau fel de fel de articole de acest tip, va fi prezent in viata celui ce va primi materialul promotional, iar de ce nu, cand va fi nevoit sa apeleze la anumite servicii sau produse, daca te vei plia pe nevoile lui, te va alege fara a sta pe ganduri.
Cum ajuta promovarea prin materiale promotionale?
Este adevarat ca majoritatea antreprenorilor incearca sa adopte noi strategii de promovare, dar trebuie totusi sa recunoastem ca promovarea clasica inca este de mare folos si foarte apreciata. Pentru a face o mica comparatie ce are scop demonstrativ, puteti sa raspundeti la urmatoare intrebare: ce te-ar icanta mai mult dintre o reclama pe YouTube sau un tricou cu brand-ul unei anumite firme? Cred ca raspunsul este clar si probabil ca acesta deja demonstreaza utilitatea materialelor promotionale. Inca din cele mai vechi timpuri, afacerile care s-au promovat in acest fel au reusit sa se faca mult mai vazute, iar asta deoarece oamenilor le raman in minte brand-urile al caror nume il vad mai des.
Totodata, important este si modul in care incerci sa iti promovezi afacerea. O promovare insistenta, in special cum incepe sa fie cea facuta prin intermediul reclamelor din mediul online, aduce cu sine dezinteres in ceea ce tine de brand-ul promovat. In schimb, atunci cand o anumita persoana, ce poate deveni viitor client, primeste un material promotional, practic este un lucru benefic care i se intampla, iar brand-ul va capata o imagine buna in ochii acesteia. Fie ca vorbim despre un tricou, o mapa sau orice alt obiect caruia i se va gasi o intrebuintare, satisfactia persoanei ce o va primi va fi cu mult mai mare comparativ cu mesajul pe care il primeste prin intermediul unei reclame.