Băieții de la emag sunt foarte serioși, am avut o problemă cu un router cumpărat de la luna trecută, acest model de router (link afiliat). Acum două zile am aflat că routerul meu a făcut ca toată rețeaua de internet să cadă și din acest motiv am rămas fără internet, de aceea nu sunt articole pe data de 15 februarie.
Spun că sunt serioși pentru că la nici 24 de ore de când am completat formularul și le-am spus despre ce este vorba, au venit și mi-au luat coletul cu routerul, seriozitate la pătrat. Am trimis „plângerea” la ora 20:00, iar a doua zi dimineață, la ora 8:00 cei de la emag au luat coletul de la mine. Acum nu știu dacă este vina routerului sau cei de la internet sunt din nou neserioși, eu aș merge mai mult pe a doua variantă, am mai scris câteva pățanii cu ei, seriozitate sub radical, sigur nu sunt singurul utilizator a unui astfel de model de router, dar sigur sunt printre puținii sau chiar singurul care a reușit să lase fără internet un sat întreg din cauza lui.
A mai auzit careva de așa ceva? Poate un simplu router să scutească de net un sat întreg?
Acum aștept răspunsul celor de la emag, sunt tare curios ce vor spune și cum se va rezolva această problemă, cert este că îmi vine greu fără router, mai ales de când mi-am cumpărat tabletă, tot de la ei. Din câte am înțeles, sunt două variante, ori primesc alt router, ori banii înapoi, aș dori mai mult prima variantă.
Poate sa fie si de la Router cat si de la conexiunea la internet
Din router poate sa fie doar din setari si nimic mai mult.
Cam dubios. Poate primesti unul nou.
de obicei dau unul nou si apoi il trimit pe ala la reparat…dar na depinde de situatie.
Dezamagit de Emag.Am cumparat de Black Friday o Combina frigorifica Indesit BIAA13. E la mine din data de 29 noiebrie si nici pana in ziua de azi nu am primit Certificatul de Garantie. Astazi e deja 9 Decembrie. Au trecut deja 11 zile. Le-am trimis o sesizare inregistrata pe adresa lor de sesizari la doar cateva ore dupa ce am constatat lipsa certificatului si de atuncea le-am mai trimis inca 4 mesaje pe putin, toate fara nici macar un raspuns.I-am sunat de 2 ori. La telefon iti raspund niste domnisoare dupa 25 de minute de asteptat, ca in final sa te intrebe daca ai facut o sesizare, ce numar are sesizarea ai si iti spun ca sa ai rabdare ca, cu siguranta o sa iti raspunda cineva la sesizare si problema se va rezolva. La intrebarea cam pe cand o sa imi raspunda cineva la sesizare sau pe cand se va rezolva… iti raspund sec ca nu pot sa iti spuna nimic pentru ca nu stiu …Te paste un sentiment de furie si neputinta …. Asta e prima mea experienta cu Emag…. 🙁 Una nefericita as putea zice.
Am luat hotararea ca ultima solutie sa ma adresez oficiului pentru Protectia Consumatorului deoarece ma simt inselat…practic am cumparat un produs nou fara garantie.
Vreau sa fiu un om cinstit si trebuie sa va zic ca recent cei de la Emag mi-au trimis Certificatul de garantie. Totusi mi-ar placea ca Emag sa aiba angajati mult mai bine pregatiti care sa poata sa ofere raspunsuri concrete si clare, sa para ca sunt stapani pe situatie si stiu ce vorbesc.(Am facut plangere si la ANPC, dar urmeaza sa mi-o retrag.)