Consumăm prea puțin text

Mă uitam, așa cum fac zilnic, pe statisticile blogurilor pe care le dețin. M-am ocupat de ele în aceeași manieră, dar cifrele sunt mult mai mici. În același timp, producătorii de conținut de pe YouTube se laudă cu creșteri masive.

Ce înțelegem din asta? Cititul este o activitate grea, considerată drept muncă. Oamenii, în această perioadă, doresc să se relaxeze, de aceea sunt zile libere. Cititul unui blog la cafea a rămas o obișnuință și o plăcere pentru puține persoane. Cred că acest obicei se consuma la locurile de muncă, la birou.

Nu mă deranjează în vreun fel situația. Deocamdată blogurile sunt în creștere, lucrez constant la ele, nu am încă mari așteptări.

Constat doar că cititul nu mai este la modă, așa cum era în urmă cu câțiva ani când și cel mai proaspăt blogger reușea să adune câteva sute de unici pe zi. Și înțeleg și nevoia oamenilor de YouTube. De multe ori pierd vremea acolo și încerc să-mi revin din asta. Am urmărit toate prostiile, m-au interesat anumite lucruri legate de marketing, iar după ce le-am descoperit am rămas urmăritor din obișnuință.

Eu consider că blogurile vor fi din nou la modă. Lumea va conștientiza că pe YouTube se produce un conținut de calitate slabă și se vor așeza lucrurile. Vor fi apreciați vloggerii care spun cu adevărat ceva și vor redeveni la modă blogurile. Bine.. nu-și vor reveni brusc și nu peste noapte. Deocamdată avem școală online și AUR în parlament, nu trebuie să avem așteptări.

Online-ul românesc are nevoie de curățenie. Sunt o mulțime de persoane care scriu foarte bine, care produc materiale video de calitate, dar care nu se bucură de succesul meritat.

2 Comments

Lasă-mi un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.